Förvaltaren: Varningstecken – vi är i en bubbla som spricker

Förvaltaren: Varningstecken – vi är i en bubbla som spricker

I dagens program: Efter AI-rallyt, nu är det dags att sälja minnesaktierna – menar vår expert i studion. Några rapporter kvar att redovisa. Vi intervjuar både NKT och Morrow Bank.

Och efter börsöppning så fokuserar vi på hur Nordeas rikaste kunder hanterat marknadsturbulensen de senaste månaderna.

Det här avsnittet är hämtat från ett öppet RSS-flöde och publiceras inte av Podme. Det kan innehålla reklam.

Avsnitt(850)

Populärt inom Business & ekonomi

badfluence
framgangspodden
varvet
uppgang-och-fall
rss-borsens-finest
24fragor
avanzapodden
dynastin
bathina-en-podcast
rss-dagen-med-di
lastbilspodden
rss-inga-dumma-fragor-om-pengar
fill-or-kill
svd-tech-brief
kapitalet-en-podd-om-ekonomi
tabberaset
borsmorgon
rikatillsammans-om-privatekonomi-rikedom-i-livet
bilar-med-sladd
rss-kort-lang-analyspodden-fran-di